צעדים להכנת קמפיין התרמה

צעדים להכנת קמפיין התרמה

1. יצירת דף תרומה ממותג לקמפיין אותו אתה רוצה להשיג
מחקרים מצאו שאנשים תורמים יותר כאשר הם מופנים לדף תרומות מקוון, בניגוד לדף תרומה כללי. כל דפי הסימון של התרומות שלך צריכים להיות ממותגים לקמפיין שלך, זה הופך את חווית התורם ליותר עקבית ומספקת. היא גם מאשרת כי התרומה שלהם הולכת דוקא לקמפיין שהניע אותם לתרום מלכתחילה.

2. השגת ספונסר למצ'ינג
כשמוצאים ספונסר אשר מוכן לעשות התאמה לתרומות, זה נותן לאנשים סיבה נוספת לתרום ותחושה של משהו שווה.
דרך מדהימה לקדם תרומות ולהניע את ההתרגשות, היא כאשר אדם תורם ויודע כי אוטומטית תרומתו נכפלת

3. השקה רכה
השקה רכה מאפשרת לך לצבור מומנטום מסוים לפני ההשקה של הקמפיין, כך שתרגיש בטוח להגיע אל יום ההתרמה. כי אנשים נוטים יותר לתרום כאשר אתה קרוב יותר למטרה שלך, ההשקה הרכה מסייעת לך להכין את הקרקע, ליצור קשר עם התורמים שלך ולעודד אותם להשפיע על עוד חברים לפני זמן ההתרמה שלך.